Melancholia

3 comments:

  1. Da zi bai si tu doo vorbe...ai vazut filmu'? nu l-ai vazut? Te intereseaza deprimeurile lui Trier ? CEva...orice...

    ReplyDelete
  2. Da mah, ai dreptate. Ma tot coiam sa scriu ceva in engleza (tr sa devin cosmopolit ca sunt destui care intra de afara), apoi am zis ca ma cac in ea de engleza si scriu in romana, apoi n-am mai scris deloc :) Na, asta e treaba.

    Nu sunt mare fan Trier, de Antichrist stii ce parere am, insa Dogville mi-a placut enorm si am zis sa-l incerc si pe asta. Filmul este foarte bun. Ca minusurui este foarte lent, Kirsten Dunst (care joaca foarte bine insa eu nu o suport) si poate cateva lucuri care sunt lasate in aer, insa asta-i stilul omului si oricum nu-s chestii foarte importante. In rest, filmul este bun spre foarte bun. Merita sa-l incerci ;)

    ReplyDelete
  3. mhm eu nu-l suport pe Trier (in primul rand ca n-am rabdarea necesara) dar o sa ma uit la film asa c-ai zis matale ! :)

    ReplyDelete