Tamponare

In seara asta eram cu masina pe Vacarescu. De pe o straduta din dreapta se chinuiau doi sa intre pe principala, prima o gagica mai timida intr-o octavia, apoi 4 deosebiti mai tupeisti intr-un matiz care erau paraleli cu tipa insa cu un metru mai in fata...n-am vrut sa-i las, insa am ajuns in dreptul matiz-ului si nu puteam trece decat daca schimbam banda brusc, asa ca am oprit sa treaca, in plm...interesant a fost ca tipa din octavia a presupus ca eu am trecut asa ca a accelerat (sper ca fara sa se uite) si a intrat direct in curul meu.


Ma dau jos, ma uit, nu vad absolut nimic, ma duc la ea si replica serii: tipa se da jos de la volan, aprinde o tigara  speriata de parca omorase pe cineva, se uita la mine si zice "Buna seara!!!!" :))))

2 comments:

  1. bai eu zic ca o fi vrut sa socializeze si ea, nestiind prea bine cum se face a recurs la metoda asta ! ;)
    P.S. Da ce cur mare avetzi domnu' Dan ! :))

    ReplyDelete
  2. la ce moaca socata avea, nu prea cred :)

    p.s. esti gelos?

    ReplyDelete